Saturday 13 December 2014

Powerfull Simcard..... Gila

Satu simkad yang mampu berikan saya pendapatan selain dari digunakan untuk call/sms dan internet.
.
PERKONGSIAN SAYA.
.
Saya sendiri hampir 10 tahun gunakan simkad prepaid C**** sebelum bertukar kepada simkad Tone Excel ini.
.
Bisnes prepaid Tone Excel ini telah menjadi pilihan saya kerana pada saya bisnes prepaid ini sangat mudah.
.
Kenapa begitu mudah?

Sebab ianya satu produk keperluan dan saya mengunakannya sama seperti simkad sykt telco lain jugak tanpa langsung memberi bebanan malah menguntungkan saya, Hanya berkongsi kelebihannya dengan rakan2,..komisen akan dikreditkan terus ke akaun bank pilihan kita pada setiap bulan.
.
Mudah bukan? Selagi rakan kita topup handphone dia, selagi itulah kita akan dapat komisen. Peluang income pasif setiap bulan sudah terbuka luas kepada anda.
.
Ingin saya kongsi RAHSIA ini dengan anda?
.
PM saya sekarang.

No comments:

Post a Comment