Wednesday 19 August 2015

Jinak Merpati

Siapa kata susah nak promosi produk sim kad Tone Excel? Yang kata susah tu saya nak tanya anda dah buat ke colonthree emoticon
.
Susah ke kalau setiap hari anda update fb 5 kali sahaja 1 kali 5 minit saya ambil contoh untuk post kelebihan bisnes Tone Excel ni.
.
Jadi 5 kali pos hanya ambil masa anda 25 minit sahaja. 
.
Post kelebihan sahaja. Contoh post bisnes Tone Excel boleh tambah pendapatan anda hanya dengan apa yang ada sekarang. Contoh handphone. Anda pakai macam biasa no tel asal cuma bertukar coverage Tone Excel je.
.
Lebih kurang macam tu, nanti akan ada yang berminat sebab dia tak cukup duit untuk kehidupan dan nak tambah pendapatan. Dia akan pm atau contact tel anda. Lepas tu anda daftar dia dan suruh dia buat benda yang sama.
.
Susah ke senang, mana senang dengan jual barang kecantikan?
.
Saya sebelum ni dah banyak bisnes dah tapi semua bisnes saya jual produk kehendak, jual 1 kali susah orang nak repeat order jadi sale tak menentu saya sangat letih .
.
Anda nak cuba boleh, saya dah serik sebab tu saya hanya buat bisnes Tone Excel sahaja sekarang jual produk kepeluan. Ekonomi gawat, gst , toll nak naik ke. Minyak naik orang tetap top up. Jadi anda buatlah bisnes ni tak kisah nak join dengan siapa.
.
Kalau join dengan saya, saya akan add anda dalam group whatsapp, 24 jam support dari saya.
.
WhatsApp: 0102675011 Amin 

No comments:

Post a Comment